Молитвы в засуху о даровании дождя
Молебен и молитвы во время бездождия.
Иерей обычно начинает: Благословен Бог наш:
Чтец же абие чтет: Трисвятое: Пресвятая Троице: Отче наш:
Иерей: Яко Твое есть Царство:
Чтец: Господи, помилуй (12).
Слава, и ныне. Приидите, поклонимся: (трижды).
Псалом 64
Тебе подобает песнь, Боже, в Сионе, и Тебе воздастся молитва во Иерусалиме. Услышу молитву мою, к Тебе всяка плоть приидет. Словеса беззаконник премогоша нас, и нечестия наша Ты очистиши. Благая, егоже избрал еси и приял, вселится во дворех Твоих. Исполнимся во благих дому Твоего, свят храм Твой, дивен в правде. Услыши ны, Боже, Спасителю наш, упование всех концей земли, и сущих в мори далече. Уготовляяй горы крепостию Своею, препоясан силою, смущаяй глубину морскую, шуму волн его кто постоит? Смятутся языцы и убоятся живущии в концах от знамений Твоих, исходы утра и вечера украсиши. Посетил еси землю и упоил еси ю, умножил еси обогатити ю. Река Божия наполнится вод. Уготовал еси пищу им, яко тако (есть) уготование. Бразды ея упой, умножи жити ея, в каплях ея возвеселится возсияющи. Благословиши венец лета благости Твоея, и поля Твоя исполнятся тука. Разботеют красная пустыни, и радостию холми препояшутся. Одеяшася овни овчии, и удолия умножат пшеницу, воззовут, ибо воспоют.
Слава, и ныне. Аллилуиа (трижды).
Диакон же абие глаголет ектению великую:
Миром Господу помолимся.
Даже до: О плавающих:
Таже прилагает сия:
О еже не помянути беззаконий и неправд людей Своих, и отвратити от нас весь гнев Свой праведно движимый на ны, и не уморити нас гладом и жаждою, Господу помолимся.
О еже благорастворенные воздухи и дожди благовременные к плодоношению милостивно послати земли, и людем Своим, Господу помолимся.
О еже во гневе Своем не погубити людей Своих, и скотов, но повелети облакам свыше одождити и к плодоношению оросити землю, Господу помолимся.
О еже повелети земли прозябати плоды на веселие и пищу людей Своих, и злак на службу человекам, траву же скотом, Господу помолимся.
О еже милостивно призрети на вопль, плач, стенания, и умиленныя молитвы старых и юных, младенцев же и всех людей Своих, и не погубити нас гладом грех ради наших, но пощадити от смерти души наша, и препитати нас в гладе, Господу помолимся.
О еже благоприятным быти мольбам нашим и якоже Илию иногда послушати нас и дождь и благорастворение воздуха подати, и помиловати нас, Господу помолимся.
О еже милостивно услышати глас молитвы нашея, и избавити нас от глада, губительства, землетрясения, потопа, огня, града, меча, нашествия иноплеменников, междоусобной брани, и всякой смертоносной язвы, Господу помолимся.
О избавитися нам:
Заступи, спаси:
Пресвятую, Пречистую, Преблагословенную:
Возглас: Яко подобает Тебе всякая слава:
Лик: Аминь.
И абие поет Бог Господь: глас 2.
Тропарь
Воздуха растворение повелением Твоим изменяяй Господи, вольный дождь с теплотою солнечною даруй земли, да приносит людем Твоим плоды изобильныя, и насытити все живущее Твоим благоволением, молитвами Богородицы и всех святых Твоих. (Дважды.)
Слава, глас 6:
Всех Творца и Зиждителя, и благих Дателя Тя ведуще, Господи, к Тебе припадаем, и прилежно молим: пощади, Милосерде, и прости яко Благ беззакония наша, и настоящаго праведнаго гнева избави рабов Твоих, подай яко Благ жаждущей земли благоплодныя дожди, яко Един Многомилостив.
И ныне. Богородичен, глас тойже:
Предстательство христиан непостыдное, ходатайство ко Творцу непреложное, не презри грешных молений гласы, но предвари яко Благая на помощь нас, верно зовущих Ти: ускори на молитву, и потщися на умоление, предстательствующи присно Богородице, чтуших Тя.
Также, псалом 50:
Помилуй мя, Боже, по велицей милости Твоей и по множеству щедрот Твоих очисти беззаконие мое! Наипаче омый мя от беззакония моего, и от греха моего очисти мя. Яко беззаконие мое аз знаю, и грех мой предо мною есть выну. Тебе единому согреших, и лукавое пред Тобою сотворих: яко да оправдишися во словесех Твоих, и победиши внегда судити Ти. Се бо в беззакониих зачат есмь, и во гресех роди мя мати моя. Се бо истину возлюбил еси, безвестная и тайная премудрости Твоея явил ми еси. Окропиши мя иссопом, и очищуся, омыеши мя, и паче снега убелюся. Слуху моему даси радость и веселие, возрадуются кости смиренныя. Отврати лице Твое от грех моих, и вся беззакония моя очисти. Сердце чисто созижди во мне Боже, и дух прав обнови во утробе моей. Не отвержи мене от лица Твоего и Духа Твоего Святаго не отыми от мене. Воздаждь ми радость спасения Твоего, и Духом владычним утверди мя. Научу беззаконныя путем Твоим и нечестивии к Тебе обратятся. Избави мя от кровей Боже, Боже спасения моего, возрадуется язык мой правде Твоей. Господи, устне мои отверзеши, и уста моя возвестят хвалу Твою. Яко аще бы восхотел еси жертвы, дал бых убо: всесожжения не благоволиши. Жертва Богу дух сокрушен, сердце сокрушенно и смиренно Бог не уничижит. Ублажи, Господи, благоволением Твоим Сиона, и да созиждутся стены Иерусалимския. Тогда блароволиши жертву правды, возношение и всесожегаемая: тогда возложат на олтарь Твой тельцы.
Канон молебный, глас 2:
К Человеколюбцу Господу в бездождие
/его же краестрочие: даждь дождь земле жаждущей, Спасе/
Поем канон без ирмосов.
Песнь 1
Ирмос: Грядите людие:
Припев: Даждь дождь земле жаждущей, Спасе.
Приими, Спасе, моление от недостойных наших уст и низпосли с небесе земли дожди плодоносны, Человеколюбец сый и Многомилостив.
Даждь дождь земле жаждущей, Спасе.
Очисти ныне, Господи, грехи наша и праведный гнев Твой отврати, Спасе, и подаждь с небесе дожди потребные земле.
Слава: Приидите человецы, восплачем к Богу всех, во умилении зовуще: прости Человеколюбче, наша прегрешения, и посли с небесе дожди жаждущей земле.
И ныне, Богородичен:
Свет Тобою познахом, Богородительнице, темже Тя молим и умилостивляем: молящи не престай Творца и Сына Твоего, послати земли дождь.
Катавасия по каждой песни:
Даждь дождь земле жаждущей, Спасе, и к плодоношению ороси сию, яко мы усердно к Тебе прибегаем, яко ко Творцу, Владыце и Промыслителю нашему.
Спаси от настоящия беды рабов Твоих, Пресвятая Богородице Дево, яко мы вси по Бозе к Тебе прибегаем, яко к милосердой Матери нашей и Предстательнице.
Песнь 3
Ирмос: Утверди нас в Тебе Господи:
Даждь дождь земле жаждущей, Спасе.
Всю тварь дланию содержай, Господи, услыши яко Щедр моления рабов Твоих и низпосли воду на всю землю.
Даждь дождь земле жаждущей, Спасе.
Сый Благ и Благопременитель яко имый бездну милосердия, не презри моления наша, но посли нам мирный дождь.
Слава: Богатство еже нам дал еси, иждихом блудно: но яко имеяй, Господи, бездну милосердия, и Отец благ сый умилосердися и дожди благовременныя подаждь земле.
И ныне, Богороцичен:
Яко имущая к Человеколюбцу Сыну Твоему благоприятное дерзновение, умоли, Чистая, подати земли дожди плодоносны, по ходатайству Твоему.
Катавасия:
Даждь дождь земле страждущей, Спасе, и к плодоношению ороси сию, яко мы усердно к Тебе прибегаем, яко ко Творцу, Владыце и Промыслителю нашему.
Спаси от настоящая беды рабов Твоих, Пресвятая Богородице Дево, яко мы вси по Бозе к Тебе прибегаем, яко к милосердой Матери нашей и Предстательнице.
Песнь 4
Ирмос: Пою Тя, слухом бо Господи:
Даждь дождь земле жаждущей, Спасе.
Свыше призри, Блаже, на нас согрешивших, и даруй, Господи, милость Твою по всей земли, и низпосли, молимся, богатно милости Твоя, Человеколюбче.
Даждь дождь земле жаждущей, Спасе.
Найде на нас согрешивших гнев Твой, Человеколюбче, и небеса заключи не дати дождев земли Твоей: темже молим Тя раби Твои, да не яростию Твоею, Слове, накажеши нас.
Слава: Растворение изменяяй воздуха, повелением Твоим, Господи, дождь вольный даруй нам, да принесет земля плоды изобильныя в насыщение всего живущаго, благоволением Твоим.
И ныне, Богородичен:
Ты, Богородице, Материю была Бога нашего: темже верою вси молим Тя, Владычице, яко имущую дерзновение: Того моли о всех нас, да низпослет воду по всей земли.
Катавасия:
Даждь дождь земле жаждущей, Спасе, и к плодоношению ороси сию, яко мы усердно к Тебе прибегаем, яко ко Творцу, Владыце и Промыслителю нашему.
Спаси от настоящия беды рабов Твоих, Пресвятая Богородице Дево, яко мы вси по Бозе к Тебе прибегаем, яко к милосердой Матери нашей и Предстательнице.
Песнь 5
Ирмос: Света Подателю:
Даждь дождь земле жаждущей, Спасе.
Молитвами, Спасе, безплотных, благосердно услыши всех наc, присно молящихся, и даждь дождь земле Твоей жаждущей, яко един Человеколюбец.
Даждь дождь земле жаждущей, Спасе.
Двоенадесятице учеников со страдальцами к Богу молитву о нас творите, яко да избавит нас от всякия нужди, гнева же и скорби.
Слава: Буди нам Благосерд во время искушения, Господи, и прещения належащаго спаси нас и посли земли Твоей дождь волен.
И ныне, Богородичен:
Вси земнороднии воистинну Ходатаицу Тя ныне к Богу имамы. Темже молимся, покровом Твоим, Чистая, покрывай людей Твоих от всякаго зла.
Катавасия:
Даждь дождь земле жаждущей, Спасе, и к плодоношению ороси сию, яко мы усердно к Тебе прибегаем, яко ко Творцу, Владыце и Промыслителю нашему.
Спаси от настоящия беды рабов Твоих, Пресвятая Богородице Дево, яко мы вси по Бозе к Тебе прибегаем, яко к милосердой Матери нашей и Предстательнице.
Песнь 6
Ирмос: В бездне греховней:
Даждь дождь земле жаждущей, Спасе.
Множество мучеников, яко имущии ко Господу дерзновение многое, молите ныне дождь даровати, и плод изобилия по всей земле.
Даждь дождь земле жаждущей, Спасе.
Молимся Тебе, Господи, молитвами Твоих учеников, ослаби, остави грехи наша, и гнев отврати от нас, и подаждь земле дождь.
Слава: Молим, Владыко Господи, Тебя, яко Благаго Человеколюбца, любовию душевною пощадив нас, и даруй дожди плодоносны жаждущей земле.
И ныне, Богородичен:
Молити не престай, молимся, Сына Твоего, Пречистая Богородительнице, о нас рабех Твоих, умирити, и спасти от всякаго гнева.
Катавасия:
Даждь дождь земле жаждущей, Спасе, и к плодоношению ороси сию, яко мы усердно к Тебе прибегаем, яко ко Творцу, Владыце и Промыслителю нашему.
Спаси от настоящия беды рабов Твоих, Пресвятая Богородице Дево, яко мы вси по Бозе к Тебе прибегаем, яко к милосердой Матери нашей и Предстательнице.
Песнь 7
Ирмос: Телу златому:
Даждь дождь земле жаждущей, Спасе.
Душами всеми господствующа Тебе ведуще, Блаже, молим: пощади, прости, яко Благ и Человеколюбец, и настоящаго праведнаго прещения нас избави, и даруй яко Благ дожди жаждущей земле.
Даждь дождь земле жаждущей, Спасе.
Якоже иногда Манассию покаявшагося, Спасе, избавил еси, и спасл еси от смертоноснаго случая, Благоутробне, Щедре, подаждь и нам милости Твоя, и сохрани нас от губительства и глада.
Слава: Умилосердися ныне на нас яко Благ и Милостив, ибо согрешихом, беззаконновахом, и неправдовахом вси. Темже молим Тя со страхом: не гневом Твоим, Человеколюбче, накажи причет и люди, но воду посли земле.
И ныне, Богородичен:
Тебе вси человецы прибежище твердое и оружие необоримое, Богородительнице, вемы и молим рабы Твои, избави прещения варварскаго людей Твоих: от глада же и губительства, землетрясения и всякия беды.
Катавасия:
Даждь дождь земле жаждущей, Спасе, и к плодоношению ороси сию, яко мы усердно к Тебе прибегаем, яко ко Творцу, Владыце и Промыслителю нашему.
Спаси от настоящия беды рабов Твоих, Пресвятая Богородице Дево, яко мы вси по Бозе к Тебе прибегаем, яко к милосердой Матери нашей и Предстательнице.
Песнь 8
Ирмос: В пещь огненную:
Даждь дождь земле жаждущей, Спасе.
Илия словом дождь удерживает и паки словом с небесе на землю низводит. Тем же молим Тя: того молитвами, Щедре, посли и ныне земле дожди водныя с небесе.
Даждь дождь земле жаждущей, Спасе.
С ликами безплотных, апостолов, пророков же и мучеников, священников собор и преподобных множество, яко Создателя всех и Господа, Тебе молит спасти поющих.
Слава: Якоже Иону от зверя и моря и Даниила от рова и зверей яко Бог избавил еси, тако и ныне услыши, Блаже, рабов Твоих и избави от всякия нужды людей Твоих.
И ныне, Богородичен:
Тебе рождшую, Иисусе, Богородицу на молитву ныне подвизаем, ущедрити и спасти людей согрешивших и паки с любовию к Тебе прибегающих и превозносящих во вся веки.
Катавасия:
Даждь дождь земле жаждущей, Спасе, и к плодоношению ороси сию, яко мы усердно к Тебе прибегаем, яко ко Творцу, Владыце и Промыслителю нашему.
Спаси от настоящия беды рабов Твоих, Пресвятая Богородице Дево, яко мы вси по Бозе к Тебе прибегаем, яко к милосердой Матери нашей и Предстательнице.
Песнь 9
Ирмос: От Бога, Бога Слова:
Даждь дождь земле жаждущей, Спасе.
Земле жаждущей, Щедре, и нам просящим Твоего человеколюбия, Блаже, милостивый Владыко, явися, яко Бог Вседержитель, и даруй нам яко Благ дожди плодоносны, и спаси души наша.
Даждь дождь земле жаждущей, Спасе.
Помилуй, Милостиве, рук Твоих дело, прости нас яко Благ: не яростию Твоею обличи людей, но преклони ухо Твое, и вонми молитве нашей, и подаждь земле Твоей дожди водныя, Господи.
Слава: Избави от язычников и варваров и всякаго супостата землю нашу и всех людей, и дожди нам даруй плодоносны, Щедре, во изобилие всех плодов, и спасение низпосли, Человеколюбче.
И ныне, Богородичен:
Тебе прообразующи халдейская пещь, Богородице, отроков росою прохлаждаше, посреде пламене ликовствующих, ныне же и нас яко в пещи огненной горящих от сухости дождем прохлади, Владычице, и спаси рабов Твоих, Твоими молитвами, Мати Бога Человеколюбца.
Посем абие оба лика сошедшеса поют: Достойно есть:
Чтец: Трисвятое. Пресвятая Троице: Отче наш:
Иерей: Яко Твое есть Царство:
Тропари, глас 6:
Помилуй нас, Господи, помилуй нас: всякаго бо ответа недоумеюще, сию Ти молитву яко Владыце, грешнии приносим: помилуй нас.
Слава: Господи помилуй нас, на Тя бо уповахом, не прогневайся на ны зело, и не помяни беззаконий наших, но призри и ныне яко Благосерд, и избави нас; от врагов наших: Ты бо еси Бог наш, и мы людие Твои, вси дела рук Твоих, и имя Твое призываем.
И ныне, Богородичен:
Милосердия двери отверзи нам, благословенная Богородице, надеющиися на Тя да не погибнем, но да избавимся Тобою от бед: Ты бо еси спасение рода христианского.
Посем абие иерей возглашает: Яко Свят еси Боже наш, и на святых почиваеши, и Тебе славу возсылаем, Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно и во веки веков.
Лик: Аминь.
И абие поет: Святый Боже: (Трижды.)
Слава, и ныне.
По скончании же трисвятаго пения, диакон глаголет:
Вонмем.
Иерей: Мир всем.
Чтец: И духови твоему.
Диакон: Премудрость, вонмем.
Чтец: Прокимен, глас 4:
Бразды земныя упой, и умножи жита ея.
Стих: В каплях ея возвеселится возсияющи.
Посем чтет Апостол зач. 56 и 57 (Иак. 5, 7–9, 17–18).
Соборного послания Иаковля чтение.
Братие, долготерпите до пришествия Господня: се земледелец ждет честнаго плода от земли, долготерпя о нем, дондеже приимет дождь ран и позден. Долготерпите убо и вы, утвердите сердца ваша, яко пришествие Господне приближися. Не воздыхайте друг на друга, да не осуждени будете: се Судия пред дверьми стоит. Илия человек бе подобострастен нам, и молитвою помолися, да не будет дождь: и не одожди по земли лета три и месяц шесть. И паки помолися, и небо дождь даде, и земля прозябе плод свой.
Иерей: Мир ти.
Чтец: И духови твоему.
Диакон: Премудрость, вонмет.
Чтец: Псалом Давидов, Аллиалуия, глас 8.
Певцы поют: Аллилуия.
Чтец же глаголет стихи.
Стих 1. Благословиши венец лета благости Твоея, Господи, и поля Твоя насытятся тука.
Стих 2: Разботеют красная пустыни, и радостию холми препояшутся.
Диакон: Премудрость, прости услышим Святаго Евангелия.
Иерей: Мир всем. От Матфея Святаго Евангелия чтение.
Лик: Слава Тебе, Господи, слава Тебе.
Диакон: Вонмем.
Иерей же чтет Евангелие от Матфея, зач. 65 (16, 1–3; Лк. 4, 24–26; Ин. 6, 30–33).
Во время оно, приступиша ко Иисусу фарисее и саддукее, искушающе вопросиша Его, знамение с небесе показати им. Он же отвещав рече им: вечеру бывшу, глаголете, ведро, чермнует бо ся небо. И утру, днесь зима: чермнеет бо ся дряселуя небо. Лицемери, лице убо небесе умеете разсуждати, знамений же временом не можете искусити. Аминь глаголю вам, яко ни который пророк приятен есть во отечествии своем. Поистинне же глаголю вам: многи вдовицы беша во дни Илиины во Израили, егда заключися небо три лета, и месяц шесть, яко бысть глад велик по всей земли. И ни ко единой их послан бысть Илия, токмо в Сарепту сидонскую, к жене вдовице. Реша же Ему: кое убо Ты твориши знамение, да видим, и веру имем Тебе, что делаеши? Отцы наши ядоша манну в пустыни, якоже есть писано: хлеб с небесе даст им ясти. Рече убо им Иисус: аминь аминь глаголю вам: не Моисей даде вам хлеб с небесе, но Отец Мой даст вам хлеба истиннаго с небесе. Хлеб бо Божий есть сходяй с небесе, и даяй живот миру.
Лик: Слава Тебе, Господи, слава Тебе.
Диакон же абие со всяким умилением, ничтоже борзяся во услышание всем, глаголет ектении сия:
Помилуй нас, Боже, по велицей милости Твоей, молим Ти ся, услыши и помилуй.
Господи, помилуй (трижды).
Не хотяй смерти грешанаго, но ожидаяй обращения и покаяния его, услыши нас Тебе молящих.
Господи, помилуй (трижды).
Возводяй облаки от последних земли, повели тем подати на ню дождь мирен, молимся Тебе.
Господи, помилуй (трижды).
Призываяй воду морскую и изливаяй оную на лице всея земли, низпосли благословение Твое на нас молящихся Тебе.
Господи, помилуй (трижды).
Одеваяй небо облаки и уготовляяй земли дождь, низпосли нам милости Твоя, молящимся Тебе.
Господи, помилуй (трижды).
Прозябаяй траву скотам и злак на службу человекам, спаси человеков со скотами, Тебе молящихся.
Господи, помилуй (трижды).
Дождь волен и тучу мирную подаждь земли, и спаси всяческая, Человеколюбче, и нас молящихся Тебе.
Господи, помилуй (трижды).
Низпосли дожди Твоя на требующая и просящая места, Человеколюбче, и услыши нас молящихся Тебе.
Господи, помилуй (трижды).
Щедре и Милостиве, ущедри, Человеколюбче, и возвесели нас, молящихся Тебе.
Господи, помилуй (трижды).
Услыши нас, Боже, яко блага милость Твоя, и Твоим благосердием помилуй нас молящихся Тебе.
Господи, помилуй (трижды).
Возглас:
Яко милостив и Человеколюбец Бог еси, и Тебе славу возсылаем, Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно и во веки веков, аминь.
Еще молимся, о еже сохранитися земли нашей, и всякому граду и стране, от глада, губительства, землетрясения, потопа, огня, меча, саранчи, града, нашествия иноплеменников и междоусобной брани и внезапной смерти: и милостиву, благоветливу и благоприменительному быти, благому и человеколюбцу Богу, о гресех наших, отвратити и расточити всякий гнев на нас движимый и избавити нас от належащаго праведнаго Своего прещения: и низпослати нам дождь мирный, и одождити земли дождь благости, и помиловати нас молящихся Ему.
Господи, помилуй (40 раз).
Услыши ны, Боже, Спасителю наш, упование всех концев земли, и сущих в мори далече, и милостив, милостив буди, Владыко, о гресех наших, и помилуй нас: милостив бо и Человеколюбец Бог еси, и Тебе славу возсылаем, Отцу и Сыну и Святому духу, ныне и присно и во веки веков.
Лик: Аминь.
Молитвы в бездождие
(творение Каллиста, патриарха Константинопольскаго)
Молитва первая
Господу помолимся.
Владыко Господи Боже наш, послушавый Илию Фесвитянина ради ревности его о славе Твоей, и во время посылаемому земли дождю удержатися повелевый, таже паки молитвою его дождь плодоносный ей даровавый: Сам, Владыко всех, от самаго Твоего благосердия умоляемь, дождь волен даждь наследию Твоему, и согрешенная нами презрев, дожди Твоя низпосли на требующая и просящая места; возвесели лице земли, нищих ради людей Твоих, младенцев, и скотов и иных всех творений Твоих, понеже все от Тебе чают получати пищу во благо время. Ты бо еси наш Бог, Бог милующий и спасющий, и Тебе славу возсылаем, Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно и во веки веков, аминь.
Молитва вторая
Господу помолимся.
Господи Боже Вседержителю, возводяй облаки от последних земли, молнии в дождь сотворивый, изводяй ветры от сокровищ своих, призываяй воду морскую, и проливаяй сию на лице всея земли, Тебе молимся, и Тебя умилостивляем, исповедающе грехи наша, и от Тебе богатые милости просяще: заповеждь облакам одождити дождь, ущедри все земныя творения Твоя; умилосердися о старцах и юношах, и грудных младенцев, о мужах и женах, сынах и дщерей и о всех скотах земных, да изведет земля хлеб в cнедь нам, и злак скотам. Приими моления всех людей Твоих и не отрини воздыхания убогих, и яростию Твоею не обличиши нас, и гневом Твоим не называй нас и не растли гладом, и жаждою людей Твоих: всех бо очи на Тя уповают, прияти от Тебе пищу во благо время. На Тя надеемся, и кроме Тебе иного не вемы, от Тебе богатые милости ожидаем, яко Благ и Человеколюбец Бог еси, и Тебе славу возсылаем, Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно и во веки веков, аминь.
Молитва третия
Господу помолимся.
Господи Боже наш, вемы, яко недостойни есмы Твоих щедрот, и несмы достойни возвести очи наши, зрети на небо, и стати пред Тобою, и прошения наша глаголати к Тебе. Кое бо добро сотворихом, да и прошения получим? Ибо Твоея ради безмерныя благости от небытия нас в бытие привед, образом Твоим почел еси, и тварь всю нам покорил еси. Но мы толико облагодетельствовани бывше, якоже врази представихомся, и Твои, Благодетелю, заповеди презрехом, и житие порочно и мысль скверну и нечисту стяжахом. И не точию Твою любовь отвергохом, но и якоже зверие друг на друга носимся, и плоти друг друга снедаем лихоимственными образы, и неправедным произволением нашим. Како убо достойни есмы Твоих благодетельств восприяти? Ты бо Праведен, мы неправедни; Ты любиши, мы враждуем; Ты Милосерд, мы немилосердны; Ты Благодетель, мы хищницы. Кое общение к Тебе имамы, да и Твоих благих приобщимся? Исповедуем правду Твою, познаваем осуждение наше, проповедуем благодеяния Твоя, тьмам смертей повинни есмы. Се под Твоею действительною, и вся содержащею рукою пребываем: удобно есть Твоей всесильной руке во мгновение ока погубити нас. И ради нашего греховнаго жития, праведно было бы нас пагубе предати, Праведнейший Судие, но Твоей непобедимей благости и неизреченней благостыни сие не свойственно, Человеколюбнейший Владыко. Сего ради на неизследимое и непамятозлобное Твое милосердие дерзающе, приступаем к Тебе, Благодетелю, неразумнии и неблагодарнии. Не предаждь нас грех ради наших в руце сухости, и беззаконий ради наших, не сокрушиши нас узами глада. Но благости ради Твоея, подаждь земли и наследию Твоему дождь обильный и исполни недра земныя живородными Твоими водами и водными облаками воздух благораствори. И богатым Твоим дождем землю ороси и прозябения ея оживи, и возвеянием добрейших ветров плоды целы и полны сотвори, и умножи их благосердием Твоим. Теми бо определил еси телесную жизнь поддерживати, аще бо Ты вольными Твоими дождями не явишь благость, земля наша не даст плода своего. Но множества ради щедрот Твоих услыши моление нас недостойных рабов Твоих. Ты бо Источник милости, и благих Подателю, и Тебе славу возсылаем, со Безначальным Твоим Отцем и с Пресвятым и Благим и Животворящим Твоим Духом, ныне и присно и во веки веков, аминь.
Молитва четвертая
Господу помолимся.
Ты еси повелевый земли различныя изращати плоды; в наслаждение наше, Ты за грехи живших при Нои людей источники бездн и хляби небесные отверз, лице земли наводнил еси во истребление всякия плоти. Ты еси водами покрываяй превыспренняя Твоя. Ты еси облаки возвышаяй, и сим повелеваяй дождевныя испущати капли. Ты еси возводяй воду морскую, и изливаяй на лице земли. Ты еси дожди определивый, и дожди обильные посылаяй, и реки вод наполняяй, и напояяй землю, и упоевай бразды ея, во умножение прекрасных ея плодов, ты еси разделивый море и реку проходиму соделавый, и воду из камене источивый, и горесть водную в сладость преложивый. Весть водное естество своего Творца, знает своего Владыку, но не весть должное свое служение. Аще узрит Тебе, Владыку, гневающагося на нас, или безмерно движимо, погибель соделовает, или спрятаемо удерживается, и сухость и пламеновидный воздух бывает, и земная прозябения увядают, и мы в руце беды впадаем. Аще же паки видит Тебе, Человеколюбца Бога, благоуветлива и благопременительна, дожди уготовляет, и тучи на землю низносятся, и воздух благодышущий бывает, и земля Твое повеление услышавши, изобильныя плоды от своих недр прозябает. Тебе убо Творца и Создателя всех молим, глаголюще: помилуй нас, Господи, помилуй нас: помяни яко дела рук Твоих есмы, вонми неможению естества нашего, яко Ты оотворил еси нас. Виждь птиц стенание, скотов вопиение, младенческий плач, юношей вопль, старых сокрушение, сирот лишение, вдовиц уединение, убогих недостаточество, и всех людей Твоих молебный глас, и посети землю, и упой оную тучными дождями: мокроты бо лишающися, своим убо прозябением увядение, человекам же к скотам пагубою претит. Водою пагубу навед иногда, помянул еси Ноя носимаго в ковчеге, от безмерных вод оных: помянул же еси его, и птиц и скотов, и зверей, и ползающих и навел еси ветр на землю, и преста вода: и Ноя, и с ним животных, якоже семя соблюл еси, в бытие втораго мира; и ныне содержащее сухостию воздух гладом угрожает нам и смертию. Помяни уповающих на Тя людей: помяни и птиц, помяни и скотов, и дух росы наведи, и сухость да престанет, и семена земли сотвори к питанию человеков же и животных: и всех паки Твоего попечения сподоби. Ты бо еси прозябаяй траву скотам, злак на службу человеков: и Ты еси изводяй хлеб от земли и вино источаяй, и елеем умащаяй человеческая лица: яко да подаваемым от Тебе благим во изобилии причащающеся, в веселии сердца прославим Твою благость, Отца и Сына и Святаго Духа, ныне и присно и во веки веков, аминь.
Молитва пятая
Господу помолимся.
Владыко Господи Иисусе Христе Боже наш, глаголом Своим все от небытия в бытие приведый, персть вземый от земли, и создавый человека, и душею словесною и образом Твоим почтый того, и рекий: раститеся и множитеся, и наполняйте землю; даяй пищу скотом и птенцем врановым. Ты и в дни великаго и спасительнаго Твоего во плоти пришествия, прежде убо седмию, потом же пятию хлебами, тысящи насытил еси многия: Сам, всеблагий Владыко, и Твоих людей сих призывающих Пресвятое Твое имя, Твоею вседетельною и великодарною десницею богатно препитай. Призри, Господи, на убогих людей Твоих, отверзающи руку Твою, и насыщающи всякое животно благоволения, ущедри всех нас милостивно. Ты бо, Владыко Человеколюбче, един еси Отец всех нас, и к Тебе единому очи возводим, яко младенцы к матери своей. Твое есть слово, Преблагий Владыко: просите и дастся вам, ищите, и обрящете. Подаждь убо просящим ныне, Владыко, с духовною пищею и нужную для плоти, и препитай алчущих людей Твоих, дожди благовременны и благорастворение воздухов, и плодов различных изобилие земли даруй: в немощи и губительстве, и огевице, и в недугах различных бедствующих посети. Избави, Господи, имя Твое призывающий всякий град и страну от глада, губительства, землетрясения, потопа, огня, меча и убийства, даруй нам милости Твоя, благодатию Безначальнаго и Единосущнаго Твоего Отца и Пресвятаго и Единочестнаго Твоего Духа: молитвами и моленьми Преблагословенныя Богородицы, богоглаголивых Твоих апостолов, и всех святых Твоих, аминь.
Молитва шестая
Господу помолимся.
Господи Иисусе Христе Боже наш, нашего ради спасения изволивый плоть носити, да прославиши чудно словесное естество, неизреченным Твоим благоусердием и благостию, и во истинном познании обращающихся из глубины греховныя простити обещаяй: егда бо к Тебе воззрят со смирением яко раби, исполяюще божественныя Твои заповеди, тогда со дерзновением возмогут Тя, Бога Милостиваго и Благосердаго имети. Ныне убо остави вся беззакония наша, и приклони к нам ухо Твое, и услыши нас смиренных и грешных, якоже иногда Фесвитянина Илию услышал еси, яко же глаголом единым связати небо к целомудрию непокоривых оных людей: таже тем паки обычное человеколюбие употребивый облакам повелевый, землю всю напоил еси водою благою: сице и ныне паки моленьми и теплыми молитвами того Твоего угодника, презри беззакония наша и грехи, и приими молитвы наша, и услыши нас в час сей тепле молящихся Тебе и разреши сухость сию земную, ради исповедания и вопля людей Твоих, и низпосли на нас дождь благий, яко да насытимся воды и земля наша даст плоды во время благопотребно в пищу нашу, и безсловесных животных. Ей, Господи Боже, наш, услыши нас грешных; и недостойных рабов Твоих, и не презри моления наша, и да не победит беззаконие наше милость Твою, но приклони, Господи, ухо Твое, и услыши нас. Виждь сокрушение и умилосердися, виждь от святаго Твоего жилища, виждь воздыхание убогих; виждь незрелый возраст младенцев, зельнейшею жаждею изнуряемый. Виждь незлобивых младенцев озлобление, виждь утробы матерни, виждь сосцы изсушаемые убиенных младенцев, виждь состаревшихся и юношей, и презри убо согрешения наша, яже в ведении и не в ведении, яже во уме и помышлении, и не отрини нас доконца. Не бо воды единыя жаждею таем, но и тьмами иных зол, грех наших ради: и к Тебе зрим, да полиет на нас дождь зрелейший же и изобильнейший, да и праведный Твой гнев уставиши лютаго сего пленения. Обоя убо просим, и молимся Тебе, Человеколюбче, да кладязи и поля наша наполниши водою, душевныя наша нивы в сытость напоиши, и исполниши Твоея благости: и кладези, сиречь сердца наша, веселием и неизреченною радостию и радованием упоиши и уставиши належащее на нас нестерпимое стремление злочестивых супостат. Ты бо еси Свободитель душ и телес наших, и Тебе славу возсылаем, Отцу и Сыну и Святому Духу, ныне и присно и во веки веки веков, аминь.
Молитва седьмая
(о бездождии и изменении ветров)
Господу помолимся.
Благий Человеколюбче Господи, землю единым словом соделавый, и из нея человека создавый, последи же неизреченным человеколюбием падшего сего, и раба греху бывша восприемый и освятивый, яко до не погибнет до конца дело рук Твоих, давый же сему и Своя заповеди в память Твоего пришествия и Твоих повелений, и Божественнаго вочеловечения. Темже трудился еси, и подвизался еси, и взалкал и вжадал еси, исполнивый вся нас ради: вшедый же в корабль, и по морю ходивый, и волны дивия и зельности ветров обуздавый, и вся пострадати претерпевый, даже до Креста и смерти: да в немже пострадал еси, и искусился еси, поможеши нам немощствующим. Сам и ныне, Царю Святый, наше неможение человеколюбно восприемый, умилосердися о нас обуреваемых зело, и скудостию потребных изнуряемых: подаждь нам Твою благость, упой землю нашу водой чистою, к плодоношению ея, полезныя нам воздухи даруй. И якоже иногда учеников Твоих погружаемых спасл еси от моря, и зельности ветров: такоже и ныне спаси нас от содержащаго нас обстояния. Утоли и ныне морское свирепство, укроти сопротивных духов Твоим повелением Божественным: даждь нам тишину и упокоение от скорбных. Ей Господи Иисусе Христе Боже наш, виждь и призри от святаго жилища Твоего на виноград сей, и соверши его, егоже насади десница Твоя, и даждь Духа праваго ко избавлению от находящих на нас напастей, молитвами рождшия Тя Матере, и всех святых Твоих, аминь.
И обычный отпуст.
3 комментария: Молитвы в засуху о даровании дождя
ГОСПОДЬ ТАНЯ ПО ПЛАНЕТАМ УЗНАЕТЕ ВЫ НАС
2010-год 25-сентября Святому Духу 21-год
Парад планет над Россией- М.Б.Левин
В 1989 году, 25 сентября с 3 до 5 утра.в космосе над
Россией, как писал в журнале наука и религия астролог
М.Б.Левин будет соединения планет. А по библии откровение
стр-283,гл-12,стих-1.И явилось на нее великое знамение —
жена, облеченная в солнце, под ногами ее луна, а на главе
ее венец из 12 звезд. Объясняю. жена обличенная в солнце
это святой дух. который содержит солнце и в нем же четыре
солнца. Это солнечная энергия святого духа-огонь, святой
крест.
Таня сидела погруженная в свои мысли. и тут перед нею
появился шар, и в этом шаре было солнце, А в этом солнце
было 4 солнца, и в середине шара был человек, ноги на
ширине плеч, а руки по сторонам на уровне плеч.В такой позе
этот человек олицетворял звезду, Произошло слияние энергии
и каждая клеточка промывалась этой энергией. Происходило
крещение Тани со Святым Духом. А этот Святой Дух имеет цвет
энергии солнца форму креста. Поэтому и получается,что Таня
прикреплена к Святому Кресту и выглядит,как бы распятой, 25
сентября день рождения Святого Духа, ему исполняется
21-год.Таня ощутила такую любовь, такую любовь, что это
словами просто не передать. А любовь эта была космическая —
Это растворения во вселенной. Я и солнце я и небо я и море
я и земля. Я везде и во всем и везде и во всех, но я едина.
Это такое растворение во вселенной, я во всем и везде и во
всех, но я едина, меня самой как нету, но я везде меня
самой как нету, но я везде. Это произошло в 1989 году 25
сентября с 4-часов 20-минут до 4-часов 40-минут утра,
наступало воскресенье.
2003-году статью М.Б.Левина с его портретом я и отправила в
Кремль В.В.Путину для Путиной заказным письмом.С просьбой
передать ученым астрологам, что это очень важно для науки,
который открыл М.Б.Левин.Не для кого не тайна что в 1989
году планетам нужно соединиться над Россией. В журнале было
открыто написано для всех, а вот, что эти соединения
произошли и на земле у Тани и что Таня Господь, почему то у
меня закрались су-мления.А передал ли В.В.Путин астрологу
М.Б.Левину с его же портретом, где ясно указано, что
Господь на земле. По планетам узнаете вы нас.
РОЖДЕНИЕ ИИСУСА ХРИСТА НАПИСАНО В БИБЛИИ
День рождение Иисуса Христа и прообраза Господа указано в
библии. Сестры — двойняшки 1954-год 3-январь. откровение.
стр.282.глава 9. стих 16-17-18-19. Число конного войска
было две тьмы тем; и я слышал число его.
Здесь 2 человека, которые родились в год лошади, а почему в
потемках, потому что они находятся на земле.среди народа.но
народ спит и не может узнать-поэтому в потемках Все гадают,
когда-же был рожден Христос.
Так видел я в видении коней и на них всадников, которые
имели на себе брони огненные, гиацинтовые и серные; головы
у коней-как головы у львов, и изо рта их выходил огонь дым
и сера.
Здесь говориться, что двое рождены в год лошади. А брони
огненные — это высоко духовные леди. 3-января — козероги.
поэтому и говориться что головы — это в начале года лошади
— значит голова-начало года. а не в конце,( хвосты ), а
львы символизируют цари, кто не знает что лев царь зверей,
Ибо сила коней заключалась во рту их и в хвостах их; а
хвосты их были подобно змеям и имели головы и ими они
вредили т.е. обличали — говорили правду.
Здесь говориться что Христос и прообраз Господа рождены в
год лошади, а хвосты подобно змеям это говориться, что они
родились в год лошади, и являются водяными змеями. т.к. год
змеи уже скоро закончиться, поэтому и хвосты их были
подобно змеям. В конце года змеи и начало года лошади. А
наше день рождение 1954год 3-январь. Все так просто и
понятно. И почему никто не видит день рождения Иисуса
Христа по библии. И каждый раз мы приходим на землю и
всегда рождаемся в это время и наше день рождение указано в
библии и никто его не спрятал. Оно у всех на виду.
ГОСПОДЬ ТАНЯ
НА ЗЕМЛЕ ОДНОЙ ЖИВУТ ДВЕ ЗВЕЗДЫ.
Мессия Господа в России, в Москве, в Кремле, а на данный
момент точное описание местности, где сейчас живет Господь
Таня. Это местность и в библии указана. от Иоанна стр-127,
гл-19, стих-41-42. На том месте, где он распят, был сад, и
в саду гроб новый, в котором еще никто не был положен. Там
положили Иисуса ради пятницы Иудейской, потому что гроб был
близко. и в библии описано именно это место, где две ты-щи
лет назад жил он, и сейчас живет Господь. А распят он на
своем святом кресте, поэтому он не был мертвым, это
описывалось, как выглядит жилище, где Таня и жила и живет
со своей семьей.В эту квартиру явится В.В.Путину и
М.С.Горбачеву.
Господь находится в Латвии в своей пещерке,в своем
погребальном помещении, за окном его стоит кладбище, а
избушка та, где Господь живет,на горе стоит, как часовня
там, на него глядят те кресты в окно и деревья там, стали
садом там, и в темнице той сидит солнышко это Господь Таня
и сияет вся, она является духовный мир.По библии, звезда
утрешняя и звезда вечерняя, а это Господь и Путин. Вся
глава бела от седых волос, со святым крестом на главе коса
и в косе луна.Святой Дух она, на земле одна и сама звезда.
царь царей сам — Господь. Ждет к себе домой, президентов
двух ею избранных, а это Володю и Мишу Горбачева.Произойдет
встреча двух звезд, встреча двух миров, материального с
духовным.Голова бела от седых волос. гибнет все вокруг,
видит все она, среди гибели и она живет.
На земле одной живут две звезды, месяц Путин лик, солнце
лик звезды.По земле родной не хожу совсем, нету обуви, чтоб
одеть теперь, износилось все истаскалось все, среди мертвых
я и живу теперь.
А по библии где Иисус живет — это местность . что пишу
теперь.
От Иоанна стр-127, гл 20, стих-3 по 12. Тот час вышел Петр
и другой ученик и пошли ко гробу. И плат который был на
главе Его, не с пелена-ми лежащий, но особо свитый на
другом месте — это говорится.что в это время платка на
голове у Господа не будет, он будет лежать в стороне.И
увидел народ того, кого считали мертвым.Народ будет
благодарен Путину, что он свой пост передаст тому, на кого
Бог укажет. А сам Путин посланник Божий, как и Я.
Вестник — Света.